Sunday, May 8, 2011

mak

tanpa ibu siapalah kita di dunia ini. tanpa ibu tak mungkin kita dapat melihat dunia warna warna dunia..

bagi aku, seorang mak ialah wanita yang paling kuat kerana mak bertarung nyawa untuk melahirkan anak. mungkin aku tak dapat merasa kesakitan melahirkan cukuplah hanya dengar pun aku rasa ia amat menyakitkan. mak, mak hebat !

aku sakit, mak temankan. aku lapar, mak masakkan. aku buat salah, mak tolong marahkan. hehhehe.. mak memang di hati aku. mak tak pernah pilih kasih. mak layan sama rata dengan semua anak-anak dia.

terima kasih mak.. sampai hujung nyawa belum tentu dapat balas segala jasa mak untuk kami semua.. :) iloveyou mak !


DSC_0786



untuk ibu-ibu di seluruh dunia, happy mother's day to you. semoga anda menjadi ibu yang terhebat untuk anak-anak anda. :)

No comments:

Post a Comment